reklama

Poézia zarúbaná.

O tom, že poéziu do poézie zaradiť sa nevypláca.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Sú chvíle, keď ma niečo skryté pokúša hrať sa so slovíčkami.
Niekedy z toho aj niečo vznikne, také čo ostane zapísané na papieri.
čo to je, to to je, možno je to niečo ako poézia.

Ak to niečo, čo je ako poézia chcem zaradiť do blogu,
tak normálne to vložím do kategórie "poézia".

Ale, ako som si s prekvapením všimol, zaradiť niečo do kategórie poézia,
sa podobá tomu, akoby som to niečo zahodil rovno do koša.
Poézia spolu s prózou sú v blogoch jednoducho - pod čiarou.
A tá čiara oddeľuje od seba to, čo je alebo nieje zverejnené na titulnej strane.
Čo sa neukáže na titulke, to prirodzene uniká pozornosti čitateľov.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Čitateľ tak dostáva ponuku nových blogov zo všetkých kategórií, ale ochudobnenú o poéziu a prózu,
čo sú práve tie kategórie, kde sa môže skývať to niečo už na začiatku spomenuté,
to niečo, ktoré je spojené s kultúrou a jazykom tvoriacim dušu národa.
A táto separácia, oddelenie, diskriminácia sa mi nepáči hlavne z tohoto dôvodu.

Okrem toho nieje vylúčené, že niekomu takému ako som ja,
to môže v konečnom dôsledku aj vynulovať celú karmu ako sa mi to tak aj nedávno stalo.
Preto zatiaľ, dočasne, kým nepríde k náprave,
budem prípadné závany poézie či prózy baliť do iného "papiera",
najviac asi do papiera fotografického.

Marian Kopernický

Marian Kopernický

Bloger 
  • Počet článkov:  117
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Narodený v r. 1961, žijúci v Bratislave, dnes hlavne v jej okolí.... Zaujímam sa o dianie medzi človekom a prírodou, svetlom a tmou, uchopiteľným a neviditeľným. Zoznam autorových rubrík:  SlovenskoZasaď stromZelená BratislavaFarebné hry večeraUmenieVinohradníckePoetickéNezaradenéNeveseléPivnica z hliny a kameňaSúkromné

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu